Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014



    

                 Για  σένα  αγάπη  μου


           Πήγα  στην  αγορά  που  πουλούν  τα  πουλιά
                             Κι  αγόρασα  πουλιά
                                      Για  σένα 
                                    Αγάπη  μου

         Πήγα  στην  αγορά  που  πουλούν  τα  λουλούδια
                            Κι  αγόρασα  λουλούδια
                                      Για  σένα
                                    Αγάπη  μου

              Πήγα  στην  αγορά  που  πουλούν  τα  σίδερα
                              Κι  αγόρασα  αλυσίδες
                                   Βαριές  αλυσίδες
                                      Για  σένα
                                    Αγάπη  μου

                                                                                                                                                                                                                                                                                           Και   μετά  πήγα  στην  αγορά  που  πουλούν  τους  σκλάβους
                                  Και  σ’ έψαξα
                              Μα  δε  σε  βρήκα
                                   Αγάπη  μου 
                         






JACQUES PREVERT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου