Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015



ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΠΟΥΛΙΑ

Δεν έτυχε να μάθω τ' όνομά τους
γι' αυτό τ' αποκαλώ:
θαλασσινά πουλιά,
ή αγάπη του απογεύματος
την ώρα που επιστρέφουν,
ή νοσταλγία του πρωινού
όταν αναχωρούν,
πάντοτε με την ίδια τάξη
στα σχήματα του ορίζοντα`
κινούνται κι επιστρέφουν
μ' έναν αυτόματο ρυθμό.



Δημήτρης Δούκαρης


.................................................

AΓΑΠΗ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ

Κάτι ζητάει φέτος το φθινόπωρο.
Σου ζήτησα μια πρόχειρη φωτογραφία.
Αν όμως βρέχει απόψε, πάλι θα χαθείς.
Βροχές, φωτογραφίες και φθινόπωρα.

Αγάπη μου,
αγάπη μου χωρίς ελπίδα.



Γιώργος Ιωάννου

.....................................................
   

    ΕΡΩΤΑΣ

Το σπίρτο που έχεις
για να βλέπεις
μην το φέρεις κοντά
θα αρπάξουμε.



Σταύρος Καμπάδαης

...............................................


H TEΛΕΥΤΑΙΑ ΧΕΙΡΑΨΙΑ

Η τελευταία χειραψία
λεηλάτησε το δέρμα των δαχτύλων μου.
Όλες οι αποσκευές μου τώρα ταξιδεύουν
με το λεωφορείο που σε πήρε.

Ποτέ δε γύρισα τόσο φτωχός στο σπίτι.



Αλέξανδρος Φερέντης

.....................................................



Σχισμένο


        Υπάρχει                          ένας
    πολύ περι                      γραφικός
    τρόπος να                     μου δείξεις
   πόσο πολύ                  με περιφρονείς 
     γιατί λοιπόν                   διαλέγεις
    αλληλο                              γραφία
 όταν μπορείς                      να φτύσεις
     κατά                                 μουτρα
  γιατί απλώς                       σαλιώνεις
  το γραμ                         ματόσημο ;
      Μία                                 σμα
      εργο                             δότη
 σχίζεις τη                      φωνή μου
     στα                                 δύο
     σαν                                ένα
     γράμ                               μα




       ΘΟΔΩΡΗΣ ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

………………………………………..
OI ΠΟΙΗΤΕΣ

Οι ποιητές
δεν καταλαβαίνουν
ή δε θέλουν
να καταλάβουν
ο ένας τον άλλον.
Το μόνο κοινό τους
σημείο:
Αγαπούν όλοι
τα
πουλιά.



Τάσος Ρούσσος

……………………………..


Eίναι η ευτυχία μου
κλεισμένη στο βλέμμα σου
Το στέμμα των ματιών.



Θάνος Πάσχος



……………………………………..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου