Τρίτη 26 Μαΐου 2015




Κάθε τόσο η σκέψη μου
Σε άβυσσο πνίγεται
Καθώς ψάχνει να βρει
Μια λέξη
απλή
σα χαμόγελο παιδιού
μεγάλη σαν επανάσταση.
Μια λέξη
που να ζωγραφίζει
το πως και το πόσο
η καρδιά μου
χτυπάει για σένα.



Μίμης Φωτόπουλος



…………………………………………

     ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ Η ΓΗ ΜΑΣ

Θα ήταν απέραντη η γη μας
χωρίς ένα τραγούδι.
Δε θα γνωρίζαμε ο ένας τον άλλον
σαν τα δέντρα στο δάσος.

Γι' αυτό τραγουδάμε
σκορπισμένοι πάνω στη γη μας
σαν τους γρύλους στην έρημο,
για να νιώθει γνώριμες φωνές
ο διαβάτης αυτού του κόσμου.



Γιάννης Πανέρης


……………………………..


ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ

Μιά χαρά τα κατάφερες
να κάνεις αποικία το κορμί μου
δυνάστεψες απάνω μου
όσο ο νεωτερισμός της αποικίας κράτησε
ώσπου αποθησαύρισες ότι όμορφο υπήρξε
κι ένα καλό πρωί εξαφανίστηκες.

Ίσως να βρήκες νέο έδαφος
καινούριους χώρους για λεηλασία.



Λευτέρης Παπαστυλιανού


………………………………..


ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ

Πάει καιρός που ήταν το κορμί σου
νυχτερινό λεωφορείο των πόθων μου
και με ταξίδευες στο φως.
Τώρα πια ένα ατύχημα,
παντού συντρίμμια
κι εγώ καταμεσής του δρόμου
σιωπηλά κραυγάζω…



Βιολέττα Κωνσταντινίδου

…………………………………



Έξι μέρες
Οκτώ ώρες την βδομάδα
400 ευρώ τον μήνα
έτος 2011
ανασφάλιστα
γκαρσόνα
υπάρχει πιο καταθλιπτικό ποίημα;



Λέανδρος


……………………………………….


Όπως οι γάτες

Όπως οι γάτες όταν αρρωσταίνουν
κουρνιάζουν στις πιο απόμερες γωνιές
όσο μονάχες τους να γιάνουν
έτσι κι εγώ σ' αυτή την κόχη θ' απομείνω
όσο να πάψει το αίμα μου σε κάθε χτύπο
υπόγεια να σχηματίζει τ' όνομά σου.




Τίτος Πατρίκιος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου