Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014





                 Είμαι  αυτή  που  είμαι

                       Είμαι  αυτή  που  είμαι
                     Είμαι  φτιαγμένη  γι’ αυτό
                  Όταν  κάνω  κέφι  να  γελάσω
                       Ναι  γελάω  στα  γερά
                 Άραγε  είναι  δικό  μου  λάθος
                  Αν  δεν  είναι  πάντα  ο  ίδιος
                      Που  αγαπώ  κάθε  φορά
                        Είμαι  αυτή  που  είμαι
                      Είμαι  φτιαγμένη  γι’ αυτό
                         Τι  παραπάνω  θέλετε 
                          Τι  θέλετε  από  μένα

                    Είμαι  φτιαγμένη  για  ν’ αρέσω
                       Και  τίποτε  δεν  το  αλλάζει
                Τα  τακούνια  μου  είναι  πολύ  ψηλά
                  Το  μπόι  μου  είναι  μια  καμπύλη
                Τα  στήθια  μου  πάρα  πολύ  σκληρά
                 Τα  μάτια  μου  πάρα  πολύ  κομμένα
                              Και  ύστερα  λοιπόν
                            Εσάς  τι  σας  πειράζει
                            Είμαι  αυτή  που  είμαι
                         Αρέσω  σ’ όποιον  αρέσω
                            Εσάς  τι  σας  πειράζει
                          Αυτό  που  μου’ χει  τύχει
                        Ναι  κάποιον  έχω  αγαπήσει
                      Ναι  κάποιος  μ’ είχε  αγαπήσει
                     Σαν  τα  παιδιά  που  αγαπιούνται
                          Απλά  ξέρουν  να  αγαπούν
                           Να  αγαπούν  να  αγαπούν...
                               Γιατί  να  με  ρωτάτε                                                                             
                       Είμαι  εδώ  για  να  σας  αρέσω
                         Και  τίποτε  δεν  το  αλλάζει .




JACQUES PREVERT


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου