Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014



    ΠOIHMATA  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΕΙΡΗΝΗ
                      <<  Κόσμε  θαμπωμένε ,Κόσμε  ζαλισμένε >>
1
Όλες  οι  ευτυχισμένες  γυναίκες
Ξαναβρήκαν  τον  άντρα  τους .
Κατεβαίνει  από  τον  ήλιο
Τόση  τους  φέρνει  ζεστασιά .
Γελάει  και  γλυκά  καλημερίζει
Πριν  αγκαλιάσει  την  αγαπημένη  του .
2
Είναι  όμορφο  το  στήθος  σου  και  φουσκωμένο
Γυναίκα  μου , είσαι  πάλι  κοντά  μου  όπως  παλιά .
Δεν  είμαι  πια  με  κείνον  με  κείνον  και  με  κείνον
Κρατώντας  το  ντουφέκι  και  έναν  ντενεκέ .
3
Όλοι  οι  σύντροφοι  του  κόσμου ,
Και  οι  φίλοι  μου
Δεν  αξίζουν  όσο  αξίζει  η  καλή  μου
Γύρω  από  το  τραπέζι
Μαζί  με  τα  παιδιά  μου .
4
Μου  χρειάζεται  μια  φιλενάδα
Μια  παρθένα  φιλενάδα ,
Μια  παρθένα  μ’ ένα  φόρεμα  ελαφρύ .
5
Όλος  ο  ανθός  των  φρούτων  φωτίζει  τον  κήπο  μου
Τα  δέντρα  της  ομορφιάς  και  τα  οπωροφόρα .
Και  δουλεύω  και  είμαι  μόνος  μες  στον  κήπο  μου ,
Και  ο  ήλιος  καίει  μες  στα  χέρια  μου  σαν  σκοτεινή  φωτιά .



......PAUL ELUARD..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου