Πέμπτη 8 Μαΐου 2014





           ΑΠΕΝΑΝΤΙ 

Εσείς που τρέχετε τις λεωφόρους και στις εθνικές
αν τύχει κι ανταμώσετε στο δρόμο σας
το συντριμμένο καύκαλο κάποιας χελώνας
μην προσπεράσετε αδιάφοροι.

Γύρευε κι εκείνη όπως κι εσείς να πάει απέναντι
σ’ ένα κόσμο διαφορετικό
τον κόσμο που κι εσείς δαιμονισμένοι
τρέχετε και δεν σώνετε να φτάσετε.



Tάσος Γαλάτης



...........................................................................


Υπάρχει κάτι μαγικό στα βιβλία
το πάθος μου γι' αυτά
με φέρνει πιο κοντά
στο όνειρο

η βαρύτητα της σιωπής τους

την ώρα που τ' αγγίζεις!



Γιώργος Αλισάνογλου

.................................................................




 Οι άγγελοι που μ' αλλάζουνε
στον ύπνο μου πλευρό
ροκανίζουνε την πλάτη μου το βράδυ

ώσπου να ξυπνήσω ένα πρωί
σαν κυρτωμένη μελωδία...



Eσμεράλδα Γκέκα



...............................................................

 

         AΔΕΡΦΗ

Θα χτίσω ένα σπίτι κοντά στον τάφο σου,

να κάθουμαι να τον κοιτάζω
σα χειμωνιάτικο σπουργίτι.



Κώστας Μόντης


 




.....................................................................







Φοβερή ιστορία
η μανία
του βοριά
πάνω στο παράθυρο
σταύρωσε
μια παιδούλα




Μίλτος Σαχτούρης







OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ

Οι άνθρωποι γύρω μου
κλειστά παραθυρόφυλλα
ερειπωμένων σπιτιών

Κάποτε τρίζουν
στο άξαφνο πέρασμα του ανέμου
κι έπειτα, για πάντα, σιωπούν.



Στράτος Κοσσιώρης






        ΠΟΣΟ

Μια μονάχα στιγμή

<πόσο θα κρατήσει;>
θάρθει και θα φύγει.
Πόσο η αγάπη σου
κράτησε,
εσύ
και το καλοκαίρι ;



Κώστας Ταχτσής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου