Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014






AΓΑΠΗ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ

Κάτι ζητάει φέτος το φθινόπωρο.
Σου ζήτησα μια πρόχειρη φωτογραφία.
Αν όμως βρέχει απόψε, πάλι θα χαθείς.
Βροχές, φωτογραφίες και φθινόπωρα.

Αγάπη μου,
αγάπη μου χωρίς ελπίδα.



Γιώργος Ιωάννου

.....................................................
   

    ΕΡΩΤΑΣ

Το σπίρτο που έχεις
για να βλέπεις
μην το φέρεις κοντά
θα αρπάξουμε.



Σταύρος Καμπάδαης

...............................................


H TEΛΕΥΤΑΙΑ ΧΕΙΡΑΨΙΑ

Η τελευταία χειραψία
λεηλάτησε το δέρμα των δαχτύλων μου.
Όλες οι αποσκευές μου τώρα ταξιδεύουν
με το λεωφορείο που σε πήρε.

Ποτέ δε γύρισα τόσο φτωχός στο σπίτι.



Αλέξανδρος Φερέντης

.....................................................


—–







Σχισμένο


        Υπάρχει                          ένας
    πολύ περι                      γραφικός
    τρόπος να                     μου δείξεις
   πόσο πολύ                  με περιφρονείς 
     γιατί λοιπόν                   διαλέγεις
    αλληλο                              γραφία
 όταν μπορείς                      να φτύσεις
     κατά                                 μουτρα
  γιατί απλώς                       σαλιώνεις
  το γραμ                         ματόσημο ;
      Μία                                 σμα
      εργο                             δότη
 σχίζεις τη                      φωνή μου
     στα                                 δύο
     σαν                                ένα
     γράμ                               μα




       Θοδωρής Ρακόπουλος


……………………………………..

OI ΠΟΙΗΤΕΣ

Οι ποιητές
δεν καταλαβαίνουν
ή δε θέλουν
να καταλάβουν
ο ένας τον άλλον.
Το μόνο κοινό τους
σημείο:
Αγαπούν όλοι
τα
πουλιά.



Τάσος Ρούσσος

………………………………



Eίναι η ευτυχία μου
κλεισμένη στο βλέμμα σου
Το στέμμα των ματιών.



Θάνος Πάσχος

……………………………………..


ΞΕΧΝΟΥΣΕ ΤΑ ΡΕΣΤΑ

Ωραία υπάλληλος του βιβλιοπωλείου
ομολογώ
πως σας ντρέπομαι φοβερά
γι' αυτό ξεχνώ τα ρέστα μου
γι' αυτό καμμιά φορά δεν παίρνω ούτε
τα βιβλία μου αν και τα' χω ήδη πληρώσει
γιατί - πώς να το κρύψω -
αυτό που θα' θελα πραγματικά είναι το σώμα σας
έστω και δανεικό
έστω για ένα βράδυ μόνο.



Στάθης Καββαδάς

………………………………………….


Ο χειμώνας είναι πάντα χειμώνας
Το ποίημα που τον περιγράφει
Είναι πάντοτε άνοιξη.



Χάρης Βλαβιανός


…………………………………….



ΠΡΕΠΕΙ

Πρέπει να διαλέγουμε τις λέξεις
όπως ο καλός μάστορας τις πέτρες.
Κάθε μιά
για τη θέση που της ταιριάζει.
Κι ο κάθε λόγος να πέφτει σαν πέτρα
και σαν πέτρα να χτίζει.

Κώστας Κουλουφάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου