Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014






ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΩΙ

Αποβραδύς
στους άδειους δρόμους
μια χούφτα ύπνο ζητιάνεψα
για τα μάτια μου

Ανοίγοντας το παράθυρο
το άλλο πρωί
είδα τον ουρανό
να έχει φύγει

Κρέμασα τότε
την καρδιά μου
στο περβάζι
Φάρο για τους
ναυαγισμένους



Γιώργος Γαβαλάς

………………………….


Aπ' τη μια ο ήλιος
απ' την άλλη η θάλασσα
και τέλος εκείνο το μπλε
παράθυρο.
Συχώρα με δεν άντεξα.



Χρήστος Λαθουράκης

………………………….


Xειμωνιάζει
κι εγώ φοβάμαι
πως θα πεθάνω κάποια νύχτα
μ' ένα γυναικείο όνομα στο στόμα.
Το δικό σου.

Δε φοβάμαι το θάνατο
μη σε χάσω φοβάμαι...



Ευριπίδης Κλεόπας

…………………………….

Ο ΦΤΕΡΩΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ

Μόνος πετά
για να αποφύγει
το συνωστισμό
του σμήνους



Έλσα Κορνέτη

……………………………..


Πάνω στο σώμα σου
θα γράψω
τα πιο ωραία μου ποιήματα



Γιάννης Ευθυμιάδης

……………………………………..


ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ

Εχτές το βράδυ μου τηλεφώνησε
ο πατέρας μου.
                   Στείλε μου μερικά
πενηνταράκια ούζο, μου είπε,
και καναδυό κούτες τσιγάρα
σέρτικα, να κάθομαι τα βράδυα
να σας συλλογιέμαι.
                            Και να μην
το ξεχάσω- και πεντέξι δίσκους
φωνογράφου μ' εκείνα τα παλιά, ξέρεις,
ποντιακά τραγούδια, τα λυπητερά.

Εδώ στα ξένα δύσκολα περνούν οι μέρες
και πού να βρεις τσιγάρα, ούζο και τραγούδια
της πατρίδας, στα μαγαζάκια τ' ουρανού.



Ανέστης Ευαγγέλου


…………………………………..



ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Πίσω από τα μαύρα μου γυαλιά
το μακιγιάζ του ήλιου.

Από τον ύπνο
ζωγραφίζομαι.

Κινηματογράφο μικρό
στα μάτια έχω
σαν παιδί.

Στο διαπασών το μεσημέρι.



Κωστής Γκιμοσούλης


……………………………………………



         ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΙ

Τρία πράγματα στον κόσμο αυτό πολύ να μοιάζουν είδα

Τα ολόλευκα μα πένθιμα σχολεία των Δυτικών,
των φορτηγών οι βρώμικες σκοτεινιασμένες πλώρες
και οι κατοικίες των κοινών χαμένων γυναικών.

Έχουνε μια παράξενη συγγένεια και τα τρία

παρ' όλη τη μεγάλη τους στο βάθος διαφορά,
μα μεταξύ τους μοιάζουνε πολύ, γιατί τους λείπει
η κίνηση, η άνεση του χώρου και η χαρά.



Νίκος Καββαδίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου